“DÜN OLDUĞU GİBİ HER KESİMİ KAPSAYACAK BİR YÖNETİM HEDEFLİYORUZ”
Okunma Sayısı: 66357

AK Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Av. Hüseyin Sezen, beraberinde milletvekili Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Kadın, Gençlik, Merkez İlçe Başkanları ve İl Genel Meclis Başkanı Burhanettin Çoban ile birlikte bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıda konuşan milletvekili Eroğlu, hızlı trenle 4 bin kişilik istihdam sağlanacağını duyurdu. Başkan Sezen ise kongre sürecine değinerek “Dün olduğu gibi bugün de her kesimi kapsayacak bir yönetim hedefliyoruz” dedi.

AK Parti Afyonkarahisar İl Başkanlığında düzenlenen basın toplantısına Milletvekilik Prof. Dr. Veysel Eroğlu, İl Başkanı Av. Hüseyin Sezen, Merkez İlçe Başkanı Bülent Eser, Kadın Kolları Başkanı Ferda Ertürk, Gençlik Kolları Başkanı Ethem Karahan ve İl Genel Meclis Başkanı Burhanettin Çoban ile birlikte çok sayıda partili ve basın mensubu katıldı.

Dünyanın en iyi termal otelleri Afyonkarahisar’dan seçildi

AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Prof. Dr. Veysel Eroğlu son 17 yılda hükümetimiz tarafından ilimize 24 milyar TL’lik yatırım yapıldığını duyurdu. Eroğlu, “Bu yatırım miktarı ile kişi başına düşen yatırım miktarı açısından baktığımızda ilimiz birinci sıradadır. 14.023 km2 alanda 726.000 vatandaşımız için çalışıyoruz. Termal Turizm şehrimiz açısından büyük önem arz ediyor. Afyonkarahisar, şifalı kaplıcaları ile termal turizminin başkenti haline gelmiştir. Türkiye’deki toplam termal yatak kapasitesinin %33’ü Afyonkarahisar’dadır. İlimizde 10 adet 5 yıldızlı otel bulunmaktadır. Termal turizmde toplam yatak kapasitesi 26.000 civarındadır. En son geçtiğimiz günlerde Double Tree by Hilton Otel hizmete girmiştir. Yatırımların devam ettiği tesislerle, otellerdeki yatak kapasitesi
takriben 30.000’e ulaşılacaktır. Afyonkarahisar Termal Turizmde Dünyanın en muhteşem otellerine sahip... Artık sadece Türkiye’de değil, dünyada termal şehir deyince ilk akla gelen Afyonkarahisar. Otellerimiz ödül almıştır, bu şehrimizin ve otellerimizin kalitesini göstermektedir. İkbal Termal Otel  Dünya'nın en iyi aile oteli, NG Güral Afyon Termal Oteli de Dünya'nın en iyi termal oteli seçildi” dedi.

Hızlı trenle 4 bin kişilik istihdam

Afyonkarahisar’ın Dev Projesi; Hızlı Trenin yakın zamanda ilimizde hizmet vermeye başlayacağını duyuran Eroğlu, “Ankara-İzmir arası mevcut demir yolu ile seyahat süresi 14 saat sürmektedir. 624 km uzunluğundaki hızlı tren hattı tamamlandığında bu süre 3,5 saate düşecektir. Afyonkarahisar - Ankara arası 1 saat 15 dakikaya, Afyonkarahisar İzmir arası 2 saat 15 dakikaya inecektir. 6 kısım halinde devam eden hattın bütün kesimlerinde altyapı çalışmaları devam etmektedir. Bu önemli proje ile 6 milyon yolcunun taşınması ve 4.000 kişilik istihdam sağlanması planlanmaktadır” ifadelerine yer verdi.

“Hem sahada hem de masada kazandık”

AK Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Av. Hüseyin Sezen de bir konuşma yaptı. Sezen konuşmasında,
“Yaklaşık 20 gündür süren Barış Pınarı Harekatı Sayın Cumhurbaşkanımız Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan büyük liderliği sayesinde diploması ile dün itibarıyla noktalandı. Hem sahada, hem masada kazandık. Hamdolsun tüm dünya liderlerinin tüm dünya medyasının hayret ve hayranlıkla takip ettiği bu süreçte İstediğimiz her şeyi aldık. Tüm dünyada hem basın, hem dünya liderleri bu süreci sıkı bir şekilde takip etti. Sayın Cumhurbaşkanımız Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ı takdir ettiler ama maalesef yurt içindeki bazı gözleri kör, kulakları sağır olan ki Rabbim onlara basiret versin bu süreci bazı hainlerle birlikte farklı alanlara çekmeye çalıştılar ama Türk milleti partili partisiz bu süreci 81 milyon tek yürek tek ses oldu. Bize gelen talepler destekler inanılmaz derecede fazla. Biz Afyonkarahisar genelinde tüm AK Partili Belediye Meclis ve İl Genel Meclis üyelerimizle birlikte destek verdik. Orada oluşturulacak güvenli bölgede ise ülkemizdeki Suriyeli kardeşlerimiz yerleştirilecek” dedi.

“Her kesimi kapsayacak bir yönetim hedefliyoruz”

Sezen konuşmasında, “7 Ekim tarihi itibariyle kongre süreçlerimiz başladı. Seçmen listeleri askıya çıkartıldı. Süreç işliyor. İnşallah 31 Aralık'a kadar 41 beldemizde belde başkanlarımızın atamasını tamamlayacağız. Yılbaşından itibaren 31 Mart'a kadar 18 ilçemizde ilçe kongrelerimizi tamamlayacağız. Daha sonra da Sayın Cumhurbaşkanımızın takvimine göre Mayıs ve Haziran aylarında il kongrelerimizi tamamlayacağız ve büyük kongremizi Eylül sonuna doğru yapmayı planlıyoruz. Kongre süreçleri muhasebe ve murakabe dönemleridir. Tazelenme, yenilenme ile yolumuza devam etmek için Sayın Cumhurbaşkanımızın ifadeleri ile Ömerlerle 2023 hedeflerine emin adımlarla yürüyeceğiz. AK Parti'nin kaderi bu memleketin kaderidir. İnşallah 2023'e Sayın Cumhurbaşkanımızın önderliğinde Sayın Bakanımızın, vekillerimiz İl Genel Meclisimiz, Belediyemiz Kadın ve Gençlik Kollarımızda birlikte durmadan yorulmadan çalışmanızı devam edeceğiz. İnşallah bu süreç hayırlı olur. Dün olduğu gibi bugün de yarın da halkımızın her kesimini kapsayacak şekilde bir yönetim oluşturmayı hedefliyoruz” ifadelerine yer verdi.

“Kongre çalışmalarımıza başladık”

Sezen’in ardından AK Parti Merkez İlçe Başkanı Bülent Eser de bir konuşma yaparak şöyle dedi; “Merkez ilçe olarak kongre çalışmalarımıza başladık. İnşallah Önümüzdeki Kasım ayı içerisinde belediyelerimizde, mahallelerimizde beldelerimizde başkanları belirleyeceğiz. Nüfusu 5 bini geçmiş olan beldelerimiz de kongre gerçekleşiyor. Afyonkarahisar merkezde de Erkmen ve Işıklar belediyemiz var. İhsaniye ilçemizde ise Döğer belediyesi var. İnşallah kongre sürecimiz hayırlara vesile olur.  AK Parti'nin kurulduğu günden bugüne kadar AK Parti'ye hizmet etmiş teşkilat mensuplarımıza teşekkür ediyorum.”

Topluma sosyal medyada mücadele çağrısı yaptı

İl Gençlik Kolları Başkanı Ethem Karahan ise “Ben Barış Pınarı Harekatı'nda mücadele eden sınır ötesindeki terör örgütlerini temizleme çalışmasına katılan Mehmetçiklerimize kolaylıklar diliyorum. Bu operasyonun en büyük ayağı da sosyal medyadır. Uluslararası kamuoyu bayağıdır ülkemize yönelik karalama kampanyaları düzenliyor. Bizler Gençlik Kolları teşkilatı olarak bu noktada elimizden geldiğince uluslararası kamuoyunda Türkiye aleyhine oluşturulan algıyı tersine çevirmeye çalışıyoruz. Ben buradan diğer siyasi partilerin gençlik temsilcilerine, STK’larımıza görev alan genç kardeşlerimizi, kısacası siyasi görüşü ne olursa olsun bütün genç kardeşlerimize çağrıda bulunuyorum. Gelin hep birlikte ülkemiz hakkında oluşturulan kara propagandaların önüne geçerim. Bu algı operasyonlarına karşı mücadele edelim. Siyasi görüşümüz ne olursa olsun devletimize milletimize her zaman sahip çıkalım” şeklinde konuştu.

31 Ekim’de kan bağışı kampanyasına davet etti

İl Kadın Kolları Başkanı Ferda Ertürk de bir konuşma yaptı. Ertürk, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımızın riyasetinde hem masada hem de sahada kazanarak Suriye’den zaferle çıktık. Bu önemli günlerde hem teşkilatımızın, hem de milletimizin desteğine daha fazla ihtiyacımız oluyor. Öte yandan kongre sürecimiz başladı. Tüm ilçelerimizde beldelerimiz de delege listelerimizi oluşturmaya başladık. İnşallah bu süreçte elimizden gelen gayreti göstererek teşkilatımızın güçlü bir şekilde çıkmasını sağlamayı amaçlıyoruz. Kızılay’ımız ile 31 Ekim'de ortaklaşa kan bağışı kampanyamız var. Buradan tüm halkımızı kan bağışında bulunmak üzere Anıtparka bekliyoruz” dedi.

“Kongre sürecimiz hayırlı olsun”

İl Genel Meclis Başkanı Burhanettin Çoban da “17 yıldır bütün dünyada mazlumların umudu olmuş olan AK Parti Kongreye gidiyor. Bu demokratik sürecin hem ülkemiz hem de ilimiz açısından en güzel şekilde neticeleneceğine inanıyorum. Ben şimdiden kongre sürecimizin hayırlı olmasını temenni ediyorum. Hem göreve devam eden, hem de göreve gelecek olanlara başarılar diliyorum” dedi.

Öte yandan Milletvekili Eroğlu ve İl Başkanı Sezen, Belediye Başkanı Mehmet Zeybek’i ofisinde ziyaret ederek başsağlığı diledi.